Garantie en Klachten

Garantie
Ik geef om de producten die ik lever en doe mijn best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee weken na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor vervanging of terugbetaling.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@deviltwinkel.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

(Ik ben bezig met de aanvraag bij webwinkelkeur. Zolang die nog niet is goedgekeurd kan er nog geen bemiddeling plaatsvinden via bovenstaande link. 12/7/2022)

© 2010 - 2022 De Viltwinkel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Van woensdag 10 aug t/m vrijdag 12 aug ben ik er even tussen uit en worden er geen bestellingen verzonden. Maandag 15 augustus wordt er weer verzonden!